~ Čija nego Pavlova?!







Ovo ja zovem savršenstvom!

Nešto za što nisam čula do jednog sasvim slučajno otkrivenog instagram profila na kojem se nalaze različiti jednostavni i brzi recepti za sve prigode. Moram priznati da baš i nisam tip kojem uvijek sve uspije. Više ubrajam sebe pod one vrste amaterskih slastičara koji uspiju doći do savršenog okusa, ali ne i do savršenog izgleda. Ustvari ne znam uopće doći do izgleda nekog deserta, jer to uopće ne izgleda na kraju. No dobro, ono što ja zovem savršenstvom je Pavlova torta. Izgleda tako jednostvna za napraviti, što ne mora značiti da to i jest.

Dosta dugo sam proučavala sastojke ove tortice dok se nisam bacila na posao i vjerujte, najgore od svega je dobiti 90% torte, a to su kore. Inače osjetljivije od suhog maslačka, a okus je toliko dobar da se trenutno ne mogu sjetiti nečeg tako savršenog s čime bih ga usporedila. Naime, za kore će vam trebati jako puno vremena, jer morate peći jednu po jednu. Nemojte kao ja pokušavati peći dvije odjednom, jer se zaista sad ne želim prisjećati tih trenutaka, pa vam je vjerojatno sve jasno :) Za ovu tortu treba puno strpljenja i puno ljubavi, a ja sam ubacila i malo svoje mašte. Recept je tu:

KORE:                                 

5 bjelanjaka

200 g šećera

žličica arome vanilije

žličica octa

NADJEV:


4 žumanjca

šlag krema od vanilije

200 g šećera

200 ml mlijeka

50 g maslaca

Na tzv. pek papiru nacrtajte 2 kruga veličine tanjura. Unutar kruga dodajte snijeg od bjelanjaka sa svim navedenim sastojcima za kore. Sušite ih na 120 stupnjeva oko 60 minuta, dok ne postanu glatke i vidno pečene. Postupak ćete morati ponavljati za sve 3 kore, ali trud će se isplatiti. E sad, krema je moja improvizacija. Žumanjke i šećer pomješajte pjenasto i dodajte u uzavrelo mlijeko. Kuhajte dok ne dobijete žutu kremu, (Za grudvice se ne brinite, kasnije ćete sve izmiksati pa će nestati). Kad se klema ohladila u nju dodajte maslac i izmiksan šlag od vanilije. Mješajte mikserom dok ne dobijete jednoličnu smjesu. Redajte koru, pa kremu i voće po želji i nastavite redom dok ne ostanete bez sastojaka.

To je to!

Živjela Pavlova torta!

U slast!

P.S. Slika nije moja, ali nek vam posluži kao dobra inspiracija :)

Primjedbe

Popularni postovi